به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ مهندس علی آبشنگ گفت: این کلاس آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش تخصصی کارکنان درمانی، پیشگیری از بروز خطاهای پزشکی و تقویت کیفیت ارائه خدمات به بیماران جهت کادر درمان بیمارستان شهید سلیمانی بهمئی برگزار شد.
گفتنی است در این دوره آموزشی، دکتر سید عبدالغفار تقوی پزشک عمومی و سید صدرالدین رامنژاد کارشناس امور حقوقی، بهعنوان مدرسین به تشریح مباحث مرتبط با انواع قصور پزشکی، نکات قانونی و حرفهای در ارائه خدمات درمانی، و ضرورت رعایت اصول ایمنی و دقت در عملکرد کادر درمان پرداختند.
